×

تفاوت نزدیک بینی و دوربینی

70

هنگامی که چشم ها نمی توانند نور را روی شبکیه متمرکز کنند، بر توانایی دید واضح تأثیر می گذارد. این دو نوع عیوب انکساری معمولا ارثی هستند و به دلیل شکل نامناسب کره چشم و عدسی ایجاد می شوند.

ادامه مطلب

آستیگماتیسم

79

شکل سطح بیرونی قرنیه و عدسی های چشم برای تمرکز و بینایی واضح مهم هستند.استیگماتیسم وقتی رخ میدهد که شکل قرنیه یا عدسی چشم ها کاملا صاف و منحنی نباشد و نتیجه آن تاری دید میباشد.

ادامه مطلب

هر چند وقت یکبار باید معاینه چشم انجام دهیم؟

81

معاینه منظم سالانه چشم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.در ادامه این مطلب به این موضوع میپردازیم که هر چند وقت یکبار باید معاینه چشم انجام دهیم؟

ادامه مطلب

راهنمای انتخاب سایز عینک مناسب

1648

انتخاب سایز صحیح عینک برای راحتی و استفاده طولانی مدت از آن بسیار حائز اهمیت میباشد .برای مثال اگر عینک سایز مناسبی برای شما داشته باشد نباید درد و فشاری روی صورت به خصوص روی بینی و شقیقه ها احساس کنید.

ادامه مطلب

عدسی های تدریجی (progressive lens)

1113

همانطور که از اسم این عدسی ها پیداست تغییر حالت عینک از دید دور به دید نزدیک با سرعت کمی و به صورت تدریجی رخ میدهد و موجب میشود فرد متوجه تغییر حالت کانونی عدسی نشود.

ادامه مطلب

عدسی های بلوکات و بلو کنترل

1666

امروزه با توجه به استفاده مداوم از وسایل الکترونیکی و افزایش هر روزه ی آن، محافظت از چشم ها در برابر این وسایل بسیار مهم میباشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از عدسی های بلوکات و بلوکنترل میباشد.

ادامه مطلب

عینک ­آفتابی پلاریزه چیست؟

659

این روزها وقتی اقدام به خرید عینک ­آفتابی می­کنید، ممکن است با پیشنهاد خرید عینک ­های ­آفتابی پلاریزه به جای عینک‌ آفتابی معمولی روبه‌رو شوید. عینک­ آفتابی پلاریزه چه تفاوت­‌هایی با یک نوع معمولی آن دارد؟

ادامه مطلب
plane

ارسال رایگان محصولات در سراسر کشور

مدت زمان تحویل سفارش کمتر از سه روز کاری

icon-headphone

پشتیبانی از 10 صبح تا 9 شب هفت روز هفته

شماره تماس 02188088050

rotate

گارانتی اصالت

و خدمات پس از فروش همه محصولات

icon-cog

راهنمای خرید از فروشگاه

بیشتر بدانید