×

جستجو

دسته بندی

انتخاب عینک مناسب صورت کشیده

انتخاب عینک مناسب صورت کشیده

Posts by : admin/ 1400/08/24

خوشبختانه، یافتن عینک برای صورت های کشیده چندان کار دشواری نیست چون اکثر فریم­‌های عینک، برای این مدل صورت مناسب هستند. پس گزینه‌­های زیادی برای خرید عینک برای صورت کشیده وجود دارد و تنها با دانستن چند نکته­‌ی اساسی، می‌توانید بهترین عینک را انتخاب کنید.

اگر از کشیده بودن فرم صورت خود اطمینان ندارید، راهنمای خرید عینک طبی مناسب با فرم صورت، به شما کمک می­کند تا صورت کشیده و ویژگی­‌های آن را بشناسید تا به‌­راحتی تشخیص دهید که جزو این دسته از افراد قرار می­گیرید یا خیر؟

ویژگی صورت­‌های کشیده

معمولاٌ صورت­‌های کشیده، با فرم صورت بیضی اشتباه گرفته می­شوند چون بسیار شبیه به هم هستند. در واقع می­توان گفت که اگر طول صورت بیضی کمی بیشتر شود، به صورت کشیده می­رسیم. از ویژگی­‌های بارز صورت کشیده، پیشانی بلند است از آنجایی که طول صورت­‌های کشیده کمی بیشتر از عرض آن است، برای به تعادل رساندن، بهتر است از عینک­‌هایی استفاده شود که متفاوت با فرم صورت باشد تا صورت را کمی کوتاه‌­تر نشان دهند.

برای انتخاب عینک مناسب صورت های کشیده بهتر است به سراغ عینک‌هایی با فریم مربعی و مستطیلی بروید. در حقیقت عینک‌هایی که چهارگوش هستند بهترین گزینه برای افرادی که صورت باریک و کشیده دارند به حساب می آیند. علاوه بر این بانوان می توانند به سراغ عینک‌های گربه ای که زاویه به سمت بالا دارند بروند


اولین شخصی باشید که نظر خود را اعلام میکنید

ثبت نظر

ثبت نظر نا موفق, لطفاً دوباره تلاش نمایید

نظر شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیر سایت، به نمایش در خواهد آمد.